دوشنبه|26 آذر 1397|07 ربیع الثانی 1440|17 December 2018
زمان انتشار: 1397/01/27 - 19:04 |

مديركل عتبات سازمان حج و زيارت تأكيد كرد؛

لزوم برنامه ريزي سيستمي براي خدمت رساني هرچه بهتر به زائران

مديركل عتبات سازمان حج و زيارت با ارائه گزارشي از اقدامات انجام شده در ايام نوروز، لازمه خدمت رساني مناسب به زائران اعتاب مقدسه را برنامه ريزي سيستمي عنوان كرد.
به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، مرتضي آقايي با حضور در دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در كربلا با حجت الاسلام والمسلمين بهجتي، مسئول نمايندگي ديدار و در زمينه مسائل مرتبط با اعزام هاي نوروزي گفتگو كرد.

در اين ديدار كه محمدجواد دانشيار، مديرعامل شركت مركزي خدمات زيارتي سراسر ايران (شمسا) مديركل عتبات سازمان حج و زيارت را همراهي مي كرد، آقايي ابتدا به ارائه گزارشي از اقدامات انجام شده به زائران حسيني در ايام نوروز پرداخت و در ادامه برخي كاستي هاي موجود و راه حل هاي رفع اين كاستي ها را برشمرد.

مديركل عتبات سازمان حج و زيارت با اشاره به برنامه ريزي هاي صورت گرفته در راستاي خدمت رساني هرچه بهتر به زائران، بر لزوم برنامه ريزي سيستمي تأكيد كرد و افزود: تمام تلاش خود را در راستاي ارائه خدمات هرچه بهتر و مناسب تر به زائران به كار خواهيم گرفت.

در اين ديدار حجت الاسلام والمسلمين بهجتي نيز خدمت رساني به زائران اباعبدالله الحسين(ع) را سبب نزول بركت و عنايت خداوند دانست و خواستار اهتمام مسئولان در اين زمينه شد.

وي افزود: رضايت زائران سبب گرايش هرچه بيشتر مردم به استفاده از خدمات حج و زيارت و شركت شمسا مي شود و رضايت زائران سبب رضايت امام معصوم (ع) است .



برچسب ها:عتبات عاليات - كربلا - زيارت - زائر


نظرات
    فــــرم ورود اطلاعات:
    لطفا چند لحظه صبر کنيد...
    نام شما:
    پست الکترونيک:
    با استفاده از آدرس پست الکترونيک با ما در ارتباط باشيد
    نظرات:

    کد:

    لطفا چند لحظه صبر کنيد...
    نام شما:
    نام گیرنده:
    پست الکترونيک گیرنده:

    موضوع: